Postavíme vás na výsluní internetu a pomyslné dveře se netrhnou

Prodáváte skvělé služby nebo produkty a potřebujete zákazníky? Jste tu správně. Vylepšíme vám web nebo e-shop a dáme o vás na internetu vědět. Vytvoříme plán a strategii, jak dosáhnout vašich cílů a pustíme se do práce.

1

Strategie a marketingový plán

Bezhlavá činnost pro podporu prodeje na internetu ještě nikomu neprospěla. Znáte to, na Facebooku zmáčknete tlačítko "Propagovat" a je hotovo. Po čase ale zjistíte, že to nefunguje, jak jste si mysleli. Je nutné mít strategii, celkový pohled na svůj byznys a vše pečlivě naplánovat.

  • Navrhneme plán ušitý na míru vašim potřebám a cílům s ohledem na váš konkrétní byznys a vaše zákazníky.
  • Naším hlavním cílem bude zvýšení počtu návštěvníků a zákazníků, čili vyšší zisky.
  • Měsíčně nebo kvartálně Vám podáme přehledný report, jak plníme zadané cíle.

2

Optimalizace pro vyhledávače - SEO

SEO je jedna z nejdůležitějších věcí. V zásadě můžete návštěvníky získat z reklamy, odkazů nebo z vyhledávačů. Z dlouhodobého hlediska jsou vyhledávače nejlepším zdrojem návštěvnosti vašeho webu.

Optimalizace pro vyhledávače je komplexní věc. Abyste byly na vybraná klíčová slova vysoko ve vyhledávačích, musíte provádět mnoho úkonů. Mezi nejzásadnější patří:

  • Obsah - vytvoříme čtivý obsah pro návštěvníky, který zároveň budou mít vyhledávače rádi. Provedeme analýzu klíčových slov, prozkoumáme trendy ve vyhledávání a budeme vše průběžně sledovat a optimalizovat.
  • Odkazy - Google jako první z vyhledávačů započítal do svého algoritmu počet a kvalitu odkazů, které vedou na daný web. To byla zásadní změna a výhoda oproti vyhledávačům, na které si dnes již nikdo nevzpomene. Algoritmus Googlu je samozřejmě složitý, ale odkazy na váš web hrají stále velkou roli. Vybudujeme skvělou a hodnotnou síť odkazů na váš web, což Vám zajistí nejen nové návštěvníky, ale také dobré hodnocení ze stran vyhledávačů.
  • Technické SEO - vyhledávače dnes dávno nesledují jen počet klíčových slov na stránkách. Do hodnocení stránek také zahrnují jeho technickou stránku jako např. rychlost webu, bezpečnostní certifikát, mikrodata apod. Dáme si záležet, aby váš web nebo e-shop vše splňoval na výbornou.
  • Signály ze sociálních sítí - dalším neméně důležitou disciplínou SEO je, jak si vedete na sociálních sítích. Vyhledávače sledují kolik máte sledujících, jak často jste zmiňováni na Facebooku apod. Součástí naší nabídky je i péče o sociální sítě.
  • Chování uživatelů - algoritmy vyhledávačů si dnes všímají i toho, jestli když na stránky přijdete a hned odejdete. To není dobrý signál. Optimalizujeme uživatelský zážitek na stránkách tak, aby setrvali a web pro ně byl srozumitelný a přehledný.

3

Reklamní kampaně

Další způsob jak dostat návštěvníky na web nebo e-shop jsou reklamní kampaně. Vymyslíme a připravíme marketingovou strategii napříč potřebnými kanály, vytvoříme kampaně a budeme je neustále optimalizovat, aby měly co největší výkon. Vždy budeme mít na paměti návratnost investic, které se do reklamy vloží.

  • Facebook, Instagram, Youtube a další sociální sítě - ač se to někomu nemusí zdát, sociální sítě hýbou světem. Pro vás je to skvělá příležitost, jak dát o sobě vědět. Vytvoříme a budeme spravovat vaše reklamní kampaně na sociální sítích tak aby plnila předem definované cíle.
  • PPC reklama Google a Seznam - vytvoříme fungující kampaň ve vyhledávačích od analýzy klíčových slov až po report, který vám přesně řekne, jak si vaše reklamy vedou.
  • Email marketing - jeden z nejúspěšnějších a nejlevnějších způsobů jak oslovit zákazníky. Vytvoříme emaily šité na míru vašim zákazníkům, personalizované dle jejich známému chování na vašem webu, na základě objednávek či jiných parametrů.
  • Srovnávače zboží - pokud máte e-shop, jsou srovnávače jako Heuréka, či Zbozi.cz ideálním místem, kde nechat zalistovat Vaše produkty. Propojíme váš e-shop a nastavíme kampaně tak, abyste vydělávali.
  • Amazon a dropshiping - chcete snadno rozšířit základnu potenciálních zákazníků? Napojíme váš e-shop na Amazon, Alzu, Favi či jiné e-shopy, které umožňují tzv. Dropshiping. A to se vyplatí, např. v Německu 50% uživatelů hledá produkty na Amazonu, na Google ani nezavítají.
  • Další kanály - na základě studie vašich zákazníků nalezneme další kanály, kde se vyskytují. Mohou to být PR články na specializovaných stránkách, "Toping" na booking.com či Tripadisor.com apod.

4

Sociální sítě

Facebook a další sociální média jsou skvělou příležitostí pro oslovení nových potenciálních zákazníků. Stejně tak jsou důležité pro podporu značky a retenci zákazníků. Budeme se starat o vaše profily na sociálních sítích, vše dle předem učeného marketingového plánu.

  • Jakou vybrat - sociálních sítí je poměrně hodně. Každá je specifická jak svými možnostmi tak i lidmi, kteří ji používají. Např. Instagram má větší část mladších uživatelů, kdežto Facebook větší část uživatelů v produktivním věku. Je váš byznys spíše B2C, LinkedIn bude pravděpodobně správná volba. S rozmyslem zvolíme tu správnou dle vaší cílové skupiny.
  • Zvýšíme povědomí o značce - Sociální média jsou skvělé pro nenucenou interakci s vaší firmou. Postaráme se, aby jste nezapadli a aby si uživatelé Váš profil užili. Budeme se vytvářet obsah, který zaujme a zvýší interakci s vašimi potenciálními i stávajícími zákazníky.
  • Rozvíjíme vztah s vašimi zákazníky - je dobré získávat nové zákazníky a stejně tak je i špatné o stávající přicházet. Vhodným obsahem podpoříme a posílíme vztah zákazníků k vaší značce. Vaši zákazníci, jsou vaše nejlepší reklama.
  • Soutěže, reklamní kampaně - najdeme další kreativní způsoby, jak získat nové zákazníky, poslat je na Váš web nebo je jen prostě pobavit.

5

Konverze návštěvníka na zákazníka

Je důležité mít sledující na Facebooku, mít hodně návštěv na vašich stránkách, ale nejdůležitější je konvertovat je na zákazníky.

  • Cílit a zase cílit - základem je oslovovat ty návštěvníky, u kterých je pravděpodobné, že budou vašimi zákazníky, jinak je to plýtvání energie a prostředků. Pomocí marketingových nástrojů a kreativního přístupu přineseme potenciální zákazníky na váš web nebo profil.
  • Optimalizace stránek - než se návštěvník stane zákazníkem, projde různými procesy. Např. musí najít produkt na e-shopu, vložit jej do košíku a vyplnit objednávku. Veškeré kroky lze zlepšovat, tak aby tzv. konverzní poměr na zákazníka byl co nejvyšší.
  • Marketingová automatizace - je skvělý technologický nástroj, jak návštěvníka popostrkovat na cestě k zákazníkovi. Jednotlivé úlohy lze přehledně a lidsky automatizovat a tak si ušetřit práci a čas a navíc usnadnit návštěvníkovi používání vašich služeb.
  • Personalizace - když víte, kdo na váš web přišel, můžete mu zobrazit co ho více zaujme. Když na váš web přijde váš zákazník, který už odebírá newsletter, proč mu ho znovu nabízet? Není lepší mu zobrazit jinou nabídku, kterou ještě nevyužil?

Namátkou vybíráme další činnosti a technologie, které používáme ke zvýšení konverzního poměru.

  • A/B testování - vynikající nástroj na testování, na co návštěvníci slyší. Je lepší, když je tlačítko zaregistrovat zelené nebo oranžové aj.
  • Lead scoring - jednoduše řečeno ohodnotíme každého návštěvníka od jedné do deseti podle toho co o něm víme. Když dostane 10, znamená to, že s nejvyšší pravděpodobností vaši službu či produkt koupí. A jak to uděláme? Např. pokud je to váš fanoušek na Facebooku, odebírá newsletter, často chodí na stránku s ceníkem, je celkem pravděpodobné, že má o vaší službu zájem. Dáme mu tedy řekněme 7.

6

Marketingové nástroje

Na internetu je skvělé, že se vše dá měřit. Vzniklo tak nepřeberné množství nástrojů, které pomáhají marketérům zpřesnit a vyhodnocovat jejich práci.

  • Kreativa versus čísla - ať už uděláme jakékoliv marketingové rozhodnutí, vždy se opíráme o data. Tedy téměř vždy. Zpravidla začneme hypotézou, čili odborným odhadem na základě našich zkušeností a znalostí a provedeme ji. Pak začneme přesně měřit pomocí nástrojů a reportovat výsledky. Následně se z nich poučíme a zase je dále na základě hypotéz zlepšujeme. Získáte tím tak setrvalý způsob růstu vašeho podnikání na internetu, který neustrne na jedné pravdě.

7

Prodej a péče o zákazníky

Dobře, začínají se hrnout zákazníci a vy máte radost. Nechceme ale, aby vám ji zkazila práce s nimi, která je náročná. Poskytneme vám nástroje, které práci zefektivní a zpříjemní.