Hledáte-li platformu pro růst firmy, Hubspot může pomoci

Hubspot je komplexní software pro podporu marketingových, prodejních aktivit, včetně péče o zákazníky. Je určený pro malé a středně velké firmy či startupy. Jeho motorem je tzv. Inbound marketing, který se zaměřuje na získávání zákazníků a péči o ně.

1

Co je Hubspot

Komponenty, které Hubspot obsahuje, kompletně pokrývají činnosti snad každé existující firmy. V zásadě každá firma potřebuje zákazníky, potřebuje jim prodat své služby nebo produkty a dále o své zákazníky pečuje. Hubspot propojuje všechny tyto činnosti v jediném softwarovém řešení, které přináší výhody jak Vaší firmě, tak i samotným zákazníkům. Na internetu je mnoho softwarů, které řeší toto téma, ale Hubspot je snad jediný, v kterém jsou všechny funkce co potřebujete přehledně a hlavně použitelně zapracované. Obsahuje také umělou inteligenci a strojové učení, které zjednoduší práci a zlepší zážitek uživatelům.

  • CRM: je zdarma a obsahuje vše co potřebujete pro snadnou správu zákazníků a vztahů s nimi. Obsahuje také Web Live Chat, organizace schůzek s klienty, email marketing apod.
  • Marketing Hub: Marketingový software který pomůže získat více návštěvníků na Váš web. Umí správu kampaní, marketingovou automatizaci, reporting apod.
  • Sales Hub: s tímto software ušetříte čas při prodeji svých produktů a budete mít hlubší obchodní vhled do fungování své firmy a prodeje služeb. Automatizujte běžné rutiny a uzavřete více obchodů v kratším čase.
  • Service Hub: Zákaznický servisní software vám pomůže udržet lepší vztah se zákazníky a konvertovat je na promotéry. Funkce pro dotazníky, tickety, znalostní bázi a další.
  • Hubspot CMS: Redakční systém je optimalizovaný na generování zákazníků. Personalizace obsahu na základě chování uživatelů zvýší konverzní poměr na zákazníka a Vaše prodeje. Systém je také skvěle přizpůsobitelný pro získání unikátního vzhledu Vašich stránek a průběžnou optimalizaci.

2

Hubspot CRM

CRM od Hubspotu je všestranný nástroj pro řízení vztahů se zákazníky. Prostředí software je přehledné a uživatelsky příjemné. Rutinní činnosti lze automatizovat a na Vás zůstane už jen práce, která je důstojná pro lidskou bytost :-) CRM samotné bez ostatních modulů je zcela ZDARMA.

  • Centrálně uložená data - mít informace o zákaznících a prodejích na různých místech je náročně spravovat. CRM poskytuje úplné informace na jednom místě.
  • Komunikační kanály - veškerá komunikace se zákazníkem se ovládá a shromažďuje na jednom místě. FB messenger, WhatsApp, telefonáty, emaily, ….
  • Napojení na ERP či jiné systémy - CRM má vlastní robustní Hubspot API díky kterému lze napojit na jiné systémy … ERP, SalesForce a další stovky aplikací.
  • Udržitelný růst - zvládat a udržovat komunikaci s 10 zákazníky se dá, ale co když jich bude 1000 nebo 5000. Hubspot CRM umožní spravovat spousty zákazníků a tak Vás nikdy nebude brzdit.
  • Výběr dalších vlastností CRM - automatizované sjednávání schůzek, rozesílání newsletterů, šablonové nabídky a dokumenty, Email tracking, propojení na Outlook/Gmail a další.

3

Marketing bez kompromisů

Hubspot Marketing Hub má celou řadu velice silných nástrojů, které vám pomohou získat větší návštěvnost stránek chytrým způsobem. S těmito nástroji můžete velice přesně cílit na segmenty uživatelů, kteří jsou vaši pravděpodobní zákazníci. Získáte tak více poptávek, nákupů a obchodních příležitostí. Jako mnoho věcí v Hubspotu, lze leccos automatizovat. Snadněji pak z návštěvníků uděláte zákazníky.

  • Automatizace - na základě interakce uživatelů s Vaším webem, reklamními kampaněmi, telefonátů a dalších aktivit pak systém provádí další činnosti.
  • Sociální sítě - přímo v Hubspotu můžete spravovat příspěvky na sociálních sítích. Opět lze vše automatizovat a optimalizovat další marketingové aktivity na základě aktivit uživatelů. Nechybí ani monitoring sociálních sítí.
  • Reklamní kampaně - můžete spravovat se všemi návaznostmi na datech o návštěvnících či zákaznících. A to jak obchodních tak i z hlediska chování uživatele. Google nebo Facebook kampaně nebyly nikdy více přehlednější.
  • Napojení na CRM - veškeré aktivity a získaná data jsou pak přehledně uložena do Vaší klientské databáze.
  • Personalizace - spouštějte kampaně a zobrazujte různý obsah na základě informací o návštěvnících Vašeho webu.

4

Podpora prodeje

HubSpot Sales Hub plynule navazuje na funkce Marketing Hub. Největšími výzvami, kterým se čelí v prodejním procesu je kvalita a kvantita potenciálních zákazníků. Sales Hub je koncipovaný tak, abyste vytěžili z návštěvníků maximum nenásilným způsobem. Výkon prodeje vidíte pak v přehledných reportech kde snadno odhalíte slabá místa, která můžete zlepšit.

  • Automatizace vám ušetří čas a umožní vám se věnovat jen těm nejdůležitějším částem prodejního procesu. K tomu vám pomohou individuální automatické emaily a sekvence nebo třeba Lead scoring.
  • Napojení na CRM - veškeré obchodní aktivity vidíte u kontaktů a firem, včetně automaticky přepsaných telefonátů. V CRM také vidíte prodejní výkon navázaný na Vaší databázi klientů.
  • Pipeline Management - každý obchodní proces má své fáze. Díky PM můžete snadno optimalizovat a sledovat celý nákupní proces.
  • Detailní reporting - Pomocí pokročilého strojového učení můžete nepřetržitě a automaticky testovat a optimalizovat finance a výkon. Už není potřeba ruční nastavení nebo měření.
  • CPQ - Chytře vytvářené obchodní nabídky na základě konkurence a dalších dynamických parametrů.
  • Napojení a další funkce - To není vše co Sales Hub umí. Snadno jej napojíte na další stovky aplikací.

5

Péče o zákazníky

Hubspot Service Hub vám umožní zůstat ve spojení s Vašimi zákazníky a pečovat o ně. Dnešní zákazníci jsou náročnější než kdy jindy, vyžadují komunikaci, která je kontextuální a lidská. V B2B a i v B2C zapojení zákazníka nakonec přinese větší prodeje a šťastnějšího zákazníka. Proto potřebujete nástroj, který vám pomůže organizovat komunikaci se zákazníky.

  • Komunikační kanály jsou v HubSpotu spojené do do vámi definovaných skupiny dle typu služby či produktu nebo dle vaší interní organizace. Snadno uchováte historii komunikace napříč všemi kanály, včetně FB messenger, WhatsApp, telefonních hovorů atd.
  • Znalostní báze - velice často zákazníci nejprve hledají odpovědi na své dotazy na internetu. HubSpot Znalostní báze je perfektně strukturovaná databáze článků, otázek a odpovědí. Zákazníci snadno naleznou co hledají a ulehčí Vaší komunikaci.
  • Zpětná vazba - Service Hub má integrované nástroje na získání zpětné vazby zákazníků, díky kterým můžete dále vylepšovat Vaše služby.
  • Tiketovací systém - tikety neboli požadavky jsou skvělý systém, jak odpovídat a komunikovat s Vašimi zákazníky. Vždy budete mít přehled a rychleji odbavíte požadavky svých zákazníků s tiketovacím systémem Hubspotu.

6

Hubspot CMS

Redakční systém HubSpot pro tvorbu stránek přináší výhody hlavně díky svému propojení na ostatní služby HubSpot. Je flexibilní z hlediska marketingu a lze je přizpůsobit jakýmkoliv přáním. Úprava obsahu se provádí přímo ve stránce systémem Drag & Drop. Hubspot CMS je zaměřený především na marketing a pomůže vám snadněji a rychleji prodávat na internetu.

  • DXP platforma - nejzásadnější rozdíl mezi ostatními redakčními systémy jako je Wordpress, Drupal nebo Joomla je v propojení na prodejní a marketingové nástroje HubSpot. Můžete zobrazovat různý obsah (obrázky, formuláře, texty, …) na základě toho, co víte o návštěvníkovi. Proč zobrazovat svému zákazníkovi, aby se zaregistroval, když je zaregistrovaný. Není lepší mu zobrazit informace o nějaké službě kterou si ještě nekoupil?
  • SEO - Optimalizace pro vyhledávače - Hubspot CMS je od základu stavěný tak, aby byl pro vyhledávače co nejatraktivnější. Obsahuje nástroje, které vám pomůžou vyšplhat se ve vyhledávačích na nejvyšší pozice.
  • A/B testování - nejste si jisti, jaká fotografie nebo text bude nejlépe fungovat ve Vašem konverzním funelu? Integrovaným A/B testováním vše snadno zjistíte. K A/B testování vám pomůže umělá inteligence, která celý proces automatizuje.
  • Obsahový atribuční systém - tímto nástrojem získáte komplexní přehled výkon všech částí Vašich aktivit (obsah webu, kampaně, …) z hlediska získávání kontaktů a uzavřených obchodů přímo v CRM.
  • Řízení práv - můžete si nastavit s vysokou přesností práva na jednotlivé části webu pro Vaše zaměstnance nebo externisty na základě podmínek jako jsou oddělení, týmy, lokace atd.

7

Shrnutí

HubSpot se již od roku 2006 vyvíjí a každý měsíc přibývají nové funkce. V tomto článku jsme vypsali jen základní informace, abyste si mohli udělat obrázek co HubSpot umí.

V případě zájmu vám rádi HubSpot ukážeme blíže a předvedeme, jak konkrétně vám může pomoci.