Stránky a e-shop od nejjednoduššího až po komplexní řešení

Tvorba v sobě zahrnuje více činností než design stránek, vytvoření obsahu a umístění na internet. Věnujeme se důkladně všem krokům, protože je to ověřená cesta, jak dosáhnout výsledků se kterými budete spokojeni vy i my. Postup prací ukazuje následujících 5 etap.

1

Dvakrát měř

Na své stránky nebo e-shop určitě nespěchejte. Nejprve je potřeba vše řádně promyslet. Pak vše půjde mnohem snadněji a výsledek se dá zaručit.

  • Pečlivě zrevidujeme vaše potřeby a cíle.
  • Pochopíme váš byznys a interní procesy ve firmě.


2

Strategie a analýza

Jakmile budeme znát, co jste za firmu, jaké a jak poskytujete služby nebo produkty, můžeme se pustit do konkrétního návrhu řešení.

Analýza

  • Analýza konkurence – podíváme se na vaši konkurenci, jak si vede ve vyhledávačích a jaká je její strategie.
  • Analýza klíčových slov – provedeme důkladnou analýzu klíčových slov, to nám pomůže postavit stránky, které budou vidět ve vyhledávačích (SEO).
  • Analýza platforem a systémů – pro různé scénáře je vhodné vybrat správné technické řešení, které bude vyhovovat vašemu byznysu. Budou vám stačit jednoduché statické stránky, nebo potřebujete redakční systém? Pokud máte velké cíle, vhodnější bude DXP platforma, která se dá lépe navázat na chování uživatelů. To samé platí pro e-shop, stačí vám jednoduchá šablona do začátku nebo budete chtít od e-shopu více (propojení na CRM, ERP apod.).
  • Audit stávajícího webu – pokud již web máte, nejlepší je využít ho ke sběru informací, poučení se z chyb nebo naopak fungující věci ponechat či vylepšit.

Strategie

  • Cílová skupina – jeden z prvních kroků, které vedou k úspěchu, je vytvoření cílových skupin. Vaše služby či produkty patrně nejsou pro každého, a proto se vyplatí nabízet je lidem, kteří si případně vaši službu nebo produkt koupí. Definujeme je a vymyslíme strategii, jak tyto potenciální zákazníky dostat na váš web.
  • Zákaznická cesta – v ideálním světě by návštěvník přišel na váš web, naplnil košík a objednal, nebo by si zarezervoval vaši službu. Takhle jednoduché to ale není. Návštěvník na váš web přichází v různých fázích svého procesu. Připravíme pro váš byznys zákaznickou cestu se všemi body a interakcemi zákazníka (Customer journey), abychom měli jistotu, že váš web / e-shop bude v jejich různých fázích to správné řešení.
  • Obsahová strategie – pro váš projekt bude patrně potřeba obsah. Ten závisí na vaší cílové skupině a zákaznické cestě. Navrhneme obsahovou strategii a marketing tak, aby vás zákazníci našli a na webu pak dostali co očekávali. Protože jen takoví návštěvníci budou nakonec vašimi zákazníky.
  • Marketingová strategie – připravíme pro vás marketingovou strategii, která v sobě zahrnuje: jak vašeho zákazníka zaujmout, jaké kampaně a na jakých kanálech budeme realizovat a konečně, jak z návštěvníka udělat vašeho spokojeného zákazníka.

3

Webdesign, obsah - na prvním místě uživatel

Webdesign není jen o barvách a hezkých obrázcích. Webdesign především slouží návštěvníkovi, aby se na stránkách vyznal, našel snadno, co hledá, případně bez překážek objednal či splnil určený cíl.

Obsah

  • Textový obsah – vytvoříme pro vás obsah, který budou mít rádi vyhledávače i vaši návštěvníci.
  • Fotografie – asi už jste to slyšeli, že fotka vydá za tisíc slov. A je to pravda. Pokud nemáte fotografie vlastní, rádi vám je nafotíme.
  • Video – natočíme pro vás prezentační video, od vymyšlení scénáře až po jeho propagaci na internetu.

Webdesign

  • Grafický návrh – většinou chtějí zákazníci nejdříve vidět, jak bude jejich web vypadat. Na grafiku ale dochází až těsně před programováním, když jsou připravené texty, vytvořené persony kupujících atd. 

4

Programování a vývoj

Podle potřeb navrženého projektu pak naprogramujeme web.

  • Symfony PHP, Drupal, Hubspot CMS, DXP platformy.
  • Naši programátoři mají bohaté zkušenosti, web / e-shop bude šlapat jako hodinky.

5

Spuštění a rozvoj do budoucna

Může se zdát, že spuštěním stránek práce končí. Pokud to myslíte s webem vážně a chcete z něho získat co nejvíce zakázek, kontaktů apod., tak práce teprve začíná.

  • Stránky dále budeme „ladit“ na základě chování uživatelů.
  • Pustíme se do marketingu.

Případové studie

Image 6
Image 6
Image 6
Image 6